1 Mart 2013 Cuma


  •                Şimdi yılları aşıp geriye dönsem, biraz olsun acını dindirsem, en genç yaşımda kayboluşumu kabullenebilirdim. Hiç duymadığın ama hep dilediğin o sevgi dolu cümleleri senin için ezberlerdim, en iyi oyun arkadaşın olmayı çok isterdim ve en genç yaşımda arkadaşsız kalmayı sorun etmezdim. Babasız ve nasihatsiz kaldığın günlerde, sana en iyi yol olmayı isterdim, seni asla yormayan pürüzsüz ve tüm güzelliklerin çevresinde olduğu, yokuş aşağı bir yol. Şimdi bu genç yaşımda, ağladığın ve gönlüne sıkıntı veren her geceni paylaşmak isterdim, yalnız olmadığını bil diye. Dizlerinin üzerine her düştüğünde, seni kaldırıp tekrar koşmaya devam eden, kardeşin olmayı çok isterdim ve bu genç yaşımda kardeşsiz kalmayı sorun etmezdim. Yılları aşıp geri dönebilsem, seni ne çok sevdiğimi sen sıkılana kadar, sana söylerdim, ne çok sevildiğini unutma diye. Ateşler içinde uyandığın gecelerde, senin için endişelenmeyi çok isterdim, önemsendiğini ve acına karşılık, acım olduğunu bil diye, belki sen o zaman daha savaşçı olurdun geceye ve seni yakan ateşe, belki daha çabuk iyileşmek için çabalardın diye. Şimdi yılları aşıp geriye dönsem, bir kuzgun olsam, anlatırdım o sahipsiz kalan kuşlara, onları ne çok sevdiğini ve bu genç yaşımda dilsiz olmayı sorun etmezdim, onları ne çok sevdiğini bildiler diye. Yağmurlu bir günde, doğduğun günü kutlamak için sana gelen ve ıslanan bir arkadaşın olmayı çok isterdim, yağmurun bir engel olmadığını bil diye. Geri dönebilsem sana, gök gürültüsünü sevmeni sağlardım, haykırdığın her geceyi ona benzetmen ve sesinden güç alman için. 100 yıl senin için bir gezgin olsam ve yaşasam sonra sana geri dönsem, tüm bildiklerimi anlatırdım, dünyanın gökyüzünden ve yer kabuğundan ibaret olmadığını bil diye, belki sen o zaman daha savaşçı olurdun yaşamaya ve öğrenmeye. O karanlık gecede yanında olsam, sana yalvarırdım gölge ellere dokunma diye, omuzlarına bilinmezliğin yükünü alma diye.
  •                Şimdi sen, ben olduğunu bilsen, bu yazdıklarına çok üzülürdün ve sen genç yaşında geri dönebilsen bana yalvarırdın ben olma diye.

1 yorum:

Geçerken yanından sersem ve esintili,  Hatırladığın son şey neydi ? Yerin 7 kat altına inerken, susadığın ve kaybettiğin.